Ukratko o tečaju:

Coordinative Locomotor Training – CLT koncept

CLT koncept je nova metoda u fizikalnoj terapiji za rješavanje ortopedskih i neuroloških problema kod svih dobnih skupina.

Nastanak CLT koncepta

Brigitta Dietz povezala je PNF koncept s lokomocijom tijela u hodu i sportu. CLT koncept koristi koordinacije Sprintera /Skatera putem ključnih točaka (angulus inferior scapule i tuber osis ishi) i primjenom otpora na jake dijelove tijela CLT pokazuje značajne rezultate u količini i kvaliteti pokreta te smanjenja bola.

Kod primjene CLT uzoraka statički i dinamički u raznim pozicijama dolazi do istovremenog rada kompletne trbušne muskulature (core muscles) što je najbitniji element stabilnosti trupa, balansa, smanjenja boli ili pokretljivosti u području kralježnice, ruke ili noge.

Osim brzog prepoznavanja i korekcije pokreta od samog pacijenta (motorno učenje) uključuje jednostavno kontroliranje od strane fizioterapeuta u odnosu na druge koncepte pa tako i od PNF-a od kojeg se razvio.

CLT koncept primjenjiv je na sve dobne skupine.

CLT koncept prvenstveno se koristi u rehabilitaciji mišićno-koštanih i neuroloških bolesti i stanja te djecom s nepravilnostima u držanju i/ili nedostacima u kretanju i koordinaciji.

Druga izuzetno važna primjena CLT koncepta je u prevenciji i / ili funkcionalnom treningu u sportu i fitness-u (“hands off” pristup).

Primjena u prevenciji i / ili funkcionalnom treningu u sportu i fitness-u.

CLT Trening pomaže klijentima dostići najbolje moguće poboljšanje u koordinaciji, snazi, ravnoteži, fizičkom izvođenju specifičnih zadataka dnevnog života, rekreacije ili sporta zajedno s poboljšanjem zdravlja u smislu prevencije bolova u križima, prevenciji ozljeda …

CLT trening dodan specifičnom sportskom treningu ovisno o vrsti sporta, poboljšava izvođenje sportskih performansi u natjecanjima  dok istovremeno značajno smanjuje razne povrede u sportu.

npr. kod nogometašica Promjenom uobičajenog treninga samo jedanput tjedno u uzorcima sprintera/skatera u raznim položajima, s trakama, loptama i nestabilnim podlogama u 3 godine dovelo je do poboljšanja kondicije, od 50-100 % smanjenja povreda te značajnim podizanjem razine rezultata.

Program

  1. dan
  • što je CLT
  • prednosti CLT treninga
  • zagrijavanje u sprinter/skater koordinaciji
  • Sprinter vježbe u različitim položajima s rekvizitima
  1. dan
  • Skater vježbe u različitim položajima s rekvizitima
  • kombinacije sprinter/skatera – Chopping u različitim položajima
  • Lifting u različitim položajima

Instruktor/ica:

Prijava na edukaciju

Radno vrijeme
  • Ponedjeljak - Petak: 8:00 - 21:00
  • Subota: 8:00 - 13:00
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj